ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ARIF AZAMUDDIN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ARIF SYAHMI

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

sara

a href="http://lilypie.com/">Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, October 21, 2009

KENANGAN YANG TIDAK DAPAT DILUPAKAN

Aku membaca di internet tentang catatan seseorang tentang arwah ayahnya . Mengalir airmataku kerana sifat arwah ayahnya sama dengan sifat arwah abahku.Arwah ayahnya sentiasa menulis catatan tentang anak-anaknya seperti tarikh dia beli satria, tarikh kakaknya keguguran... Teringat aku catatan arwah abah semasa aku melihat-lihat buku catatan di biliknya."10/11/2005, adik pindah rumah baru , Taman Bandar Senawang". Pada aku biasa saja tarikh itu , tapi arwah abah rasa penting dan mencatat . Takpelah .... itu semua tinggal kenangan. Sekarang aku hanya mampu berdoa semoga arwah mak dan abah aman di sana...Semoga Allah makbulkan doaku untuk bertemu mereka di akhirat nanti.....

No comments:

Post a Comment